پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118975
داعش مکري است که دامن‌گير عاملان خود شده است
تاریخ انتشار : 1393/07/01 11:44:32
نمایش : 1386
داعش ضددين و ضدبشريت توطئه اي بود از جانب دشمنان اسلام که مکرشان به خودشان برگشت و حالا گريبانگير خودشان شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار بام ايران خبر، قاسم سليماني در مراسم رژه نيروهاي مسلح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرکرد گفت: مروري بر شرايط قبل از پيروزي انقلاب اسلامي اهميت دفاع مقدس را دو چندان مي کند.

سليماني اظهار داشت: تا قبل از انقلاب تسلط بيگانگان، رواج بي بند و باري، دور شدن از فرهنگ اصيل ايراني اسلامي، ظلم و ستم بر دين مداران و تصويب قوانين ظالمانه امري رايج و مشهود بود.

وي افزود: نهضت و مبارزه امام خميني(ره) در زمينه دفاع از عزت و شرف ملي اسلام و مسلمين شکل گرفت و انقلاب اسلامي ايران با عنوان نظامي نوين با شعار اسلام خواهي و عدالت جويي به پيروزي رسيد.

سليماني بيان داشت: دشمن از همان ابتدا با راه اندازي جنگ هاي فرقه اي و قومي، تحريم‌ها، ترور شخصيت‌ها، طراحي کودتاهاي مختلف و جنگ تحميلي درصدد تجزيه و براندازي نظام بود.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: رهبري هاي پيامبرگونه امام(ره) و روحيه انقلابي گري و شهادت طلبي و ايثارگري و بسيج مردمي مانع توطئه هاي دشمنان شد.

سليماني افزود: در سال‌هاي اخير در جنگ‌هاي متعدد بخش‌هاي گرانقدري از کشورمان را از دست داديم اما در طول دفاع مقدس يک وجب از خاک اين مرز و بوم را از دست نداديم.

وي، دوران دفاع مقدس را الگو و انگيزه اي براي انقلابيون و عدالتخواهان جهان دانست.

سليماني، شکل‌گيري گروه‌هاي تکفيري نظير طالبان و القاعده و داعش را براي تخريب چهره اسلام و مسلمانان عنوان کرد و اظهار داشت: داعش ضددين و ضدبشريت توطئه اي بود از جانب دشمنان اسلام که مکرشان به خودشان برگشت و حالا گريبانگير خودشان شده است.

وي خاطر نشان کرد: اميد است با رهبري هاي عالمانه و آگاهانه مقام معظم رهبري و تدبير رئيس جمهور و تيم کارشناس جنگ نرم دشمن در قالب مذاکرات هسته‌اي به خوبي مديريت شود.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html